dinsdag 12 augustus 2014

Update Jacuzzi - Gate.................

Vanmorgen allebei wakker geworden met een naar gevoel over het Jacuzzi gedoe dus daar waren ze nog niet klaar mee hier. We stonden even te dubben wat te doen. Om 10.00 uur hadden we de afspraak voor de check van de Jacuzzi maar officieel moeten we om 12.00 uur de kamer verlaten. Nu wilden we natuurlijk voor het gedoe van de afgelopen dagen regelen dat we tot ongeveer 14.00 uur konden blijven ( een Late Check Out ) zodat we voor we weg gingen nog even lekker konden douchen. Maar we wisten nu dus niet of dit wel of niet zou lukken. We hebben het er maar op gegokt.

Ondertussen de koffers alvast wat ingepakt en toen waren we eigenlijk wel klaar en was het wachten tot 10.00 uur. Toine had al wel gebeld of diegene eerder kon komen maar daar kwam geen respons op.

Om precies 10.00 uur werd er geklopt. Een Poolman met een medewerker van het hotel stonden voor de deur. ( de Jacuzzi's worden onderhouden door een extern bedrijf ) Die poolman dacht dat hij gewoon het onderhoud moest komen doen. Hoezo goede communicatie......??? Maar oké we hebben hem zijn gang laten gaan en deze wist na metingen te vertellen dat de PH-waarde goed was maar dat er totaal geen chloor meer in zat. ( nee dat wisten we zelf ook al wel ) Dit chloor heeft hij dus aangevuld en volgens de goede man konden we na een klein half uurtje de jacuzzi weer gewoon gebruiken. Ook vertelde hij dat het water NOOIT vervangen wordt alleen chemisch gereinigd met chloor e.d. De informatie die we gisteren kregen klopte dus van geen kanten zoals we zelf al dachten. Alweer een leugen...........

Toen de man weg was zijn we samen naar beneden gegaan en daar het verhaal weer verteld. Een heel gedoe omdat het personeel echt voornamelijk Spaans spreekt en ja dat kunnen wij echt niet dus het Engels is erg moeizaam. Nadat de dame achter de balie diverse keren is gaan overleggen met de manager kwam ze dan toch vertellen dat we $ 50,00 per nacht ( dus 3x ) terug krijgen omdat we geen gebruik hebben kunnen maken van iets wat we wel gereserveerd hadden en dat de poolman terug zou komen voor een nieuwe onderhoudsbeurt. ( daar hebben we op gezegd dat dat niet hoeft want wij checken uit vandaag ) Nou ja oké dit vinden we goed als we ook de late check out erbij krijgen want is wel veel makkelijker. Na weer overleggen kon dit ook. Dus ja, al met al is er een "oplossing".

Ook was er vannacht de eindafrekening onder de deur door geschoven, op zich prima natuurlijk maar niet als er ineens staat dat je nog $ 96.00 moet betalen terwijl we alles al betaald hebben. Gelukkig hadden we een print van de reservering meegenomen en deze meteen vergeleken natuurlijk. We zagen dat het precies de 3 dagen Valet Parking waren qua prijs die er nog bij kwamen maar op onze rekening stond deze inclusief..... Ook zagen we dat de kamer prijzen op de rekening hoger waren als de kamer prijzen die wij betaald hebben. Deze rekening met de mail maar even laten zien en ook dit ging de dame verrekenen want we hadden gelijk dat dit niet klopte...... Erg slordig !!!

Nu kunnen we dus lekker rustig aan doen en wat relaxen. Zo meteen willen we nog even naar de "Rooftop" het dak terras want daar zijn we nog niet geweest en net werd er schoongemaakt, dus konden we er nog niet op.

12.00 uur even naar boven gelopen...... ook hier is het Prachtig !!! Wel bleek dit een volwassenen gebied te zijn. Onder de 21 geen toegang ....... Ach voor wat foto's geen probleem leek ons.... hihi.






Nog een paar foto's van het uitzicht. Enkele door het glas heen genomen. 







Voor nu dus het laatste vanuit Miami want alles gaat de tassen en koffers in en er pas in Nederland weer uit.

Tot snel weer allemaal !!


6 opmerkingen:

  1. Fijn dat alles weer opgelost is! Goede reis terug! En nagenieten van een heerlijke vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, gelukkig opgelost. Wij hebben sinds kort zelf een jacuzzi en dat het water nooit vervangen hoeft te worden is ook een leugen. Het water is nl op den duur verzadigd door al die chemicaliën en moet het vervangen worden. Als je jeuk krijgt en het niet goed voelt, zou ik er niet in gaan.
    Zonde en slordig allemaal van zo prachtig hotel. Never mind, lekker genieten en goede reis terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, goede oplossing, maar wel een gedoe zeg. Goede reis terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het is opgelost en goed geregeld dat je langer in je kamer mag blijven.
    Het hotel ziet er verder wel heel mooi uit.
    En jammer dat het er alweer op zit wat vliegt de tijd daar in miami..
    Alvast een goede terugvlucht en misschien volgend jaar weer bloggen!!!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou wat een gedoe in het hotel, je van een chique hotel meer verwachten van het personeel.maar het is opgelost!! Goede reis terug en we lezen graag hoe dat is gegaan......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer zeg, van de service in het hotel. De kamer en het uitzicht zijn wel fantastisch, dat maakt het dan weer goed.
    Goede reis terug!!

    BeantwoordenVerwijderen