zondag 27 oktober 2013

Alweer 2 stapjes verder.

Ja we zitten hier niet stil, ook al hebben we natuurlijk nog volop tijd genoeg.
Maar tja, we vinden het leuk om ermee bezig te zijn dus doen we dat ook.
Vooral ik ( Ilse) ben veel aan het zoeken en als ik dan iets heb wat me aanstaat roep ik Toine erbij en gaan we samen kijken en vergelijken.

Nu waren de hotels in New York en Miami aan de beurt.

Te beginnen met onze aankomst in New York:

Uiteindelijk is het dit hotel geworden.

http://www.comfortinnmanhattan.com/



Hier zullen we onze eerste nacht op Amerikaanse bodem door gaan brengen ( aankomst op 19 Juli ) en hier blijven we totdat we 23 Juli verder vliegen naar Orlando.


Ook onze laatste dagen sluiten we af in een hotel in Miami deze keer en tja dat zoeken ging ineens heeeeeel snel.
Ik vond een hotel waarvan in dacht dat past nooooooit in ons budget maar bij even verder kijken was het wel ietsje duurder maar we vonden het, het zelf meer dan waard.

Ik kan alleen maar zeggen: oordeel zelf naar aanleiding van de foto's en site.

http://www.grandbeachhotelsurfside.com/







We zijn er zelf helemaal weg van en ook kwamen we er achter dat het hotel pas november 2013 open zal gaan. We hebben dus een erg nieuw hotel gevonden op een perfecte locatie. We hebben er voor gekozen om een kamer te boeken met een Prive Jacuzzi op ons balkon ......... Bah Bah wat vervelend !! hihi.

Ergens hebben we er nu al zin in maar als we hier zijn dan zitten we helaas al wel weer in onze laatste 3 dagen van de reis. Maar ja ook dan komt weer aan alles een eind en dus kun je het naar ons idee maar beter goed afsluiten en dat doen we dus ook.

Verder zagen we vandaag ineens dat de Dollar-koers erg gunstig is dus we gaan ons ook even snel verdiepen in de park tickets ed die we nog aan willen schaffen die in dollars zijn. pakt dan toch allemaal weer net iets gunstiger uit.

Wordt weer vervolgd.

Groetjes Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten