zaterdag 9 augustus 2014

Onze laatste dag in de Villa.

Vanmorgen eens een keer geen wekker en ja, jammer maar helaas toch rond 7.00 uur gewoon wakker....
Ach, lekker wat blijven liggen en niks moeten is ook fijn. Op ons gemak hebben we alvast wat spullen ingepakt want de laatste 3 dagen in Miami willen we eigenlijk maar 1 koffer open maken. Ik dacht echt dat we onze spullen nooit kwijt zouden kunnen maar we hebben 2 koffers vol staan beide nog geen 20 kilo en de rest van de spullen kunnen met gemak in de 3e koffer en dan hebben we het extra koffertje voor de handbagage ook op de terugweg niet eens nodig dus die blijft in de 3e koffer zitten..... ( was als extra meegekomen en kan dus ook zo weer mee terug. Demi een mazzeltje qua koffers sjouwen hihi.

Toen we gedaan hadden wat we wilden zijn we de auto in gegaan want er was nog iets wat we erg graag wilden doen. Hierover later meer. We zijn naar de Mall at Millennia gereden. Een super mooie en chique mall waar je je ogen uitkijkt.

We kwamen binnen via de ingang bij The Cheesecake Factory. Hier natuurlijk even binnen kijken want wat ze daar voor taarten in de vitrine hebben staan is echt niet te geloven......

Een stukje verderop zat ja ja.............. Victoria Secret. Natuurlijk even naar binnen maar deze keer zonder fel roze tasje weer naar buiten..... Er gaan inmiddels genoeg bh's in de koffer mee terug.

Demi ziet ineens een leuke winkel zegt ze...Justice !! ( geen idee hoe ze dat weet ) Nou kom naar binnen dan. Daar kwam al snel een verkoopster op ons af om te vertellen dat alles in de winkel - 40% was en op Tops nog eens extra 20%. Nou oké, altijd fijn om te weten. Al snel had Demi wat leuke dingen gevonden, dus passen maar ...... Het resultaat staat op de foto. Goed geslaagd !! hihi.

Ook bij Macy's is er nog wat aan onze handen blijven plakken maar dit is nog even een verrassing.

Nu werd het tijd om een hapje te gaan eten. Ja en dat is dan ook meteen het gene wat we erg graag wilden doen. Eten bij Johnny Rockets...... Een super hamburger tent in de 50er jaren stijl. En ja, als je dan echt een goede burger wil hebben dan ben je hier op het juiste adres !!!! Dit is dus voor ons echt iets om voor terug te gaan..... Heerlijke sfeer hangt er.

Ja ja en Demi kreeg ook echt nog een Cola to-go mee. Alsof ze al niet genoeg op had..... !!

Na het eten en wat twijfelen toch ook nog maar even bij de GAP winkel binnen gelopen. Ben er zelf wel achter dat ik dit echt een mooi merk vind en dan niet alleen de Hoodie's die ze vooral bij de outlet verkopen. Het was lekker rustig in de winkel en ook de verkoopster liet je je gang gaan. Ja, ook ik heb weer wat leuke dingen gevonden !! Joepie !!

We waren voor nu wel weer uitgekeken hier en ik had nog een idee...... Waar we het thuis regelmatig over hebben gehad het afgelopen jaar, waren de donuts van Krispy Kreme...... Aangezien we er dit jaar nog niet geweest waren leek het me leuk om er vandaag even heen te rijden. Zo gezegd, zo gedaan. Helaas waren ze echt net klaar met draaien maar er lag een vitrine vol met allerlei verschillende donuts ons aan te kijken. Ja, er zijn er dus ook 12 met ons mee gegaan. Hebben we vanavond en morgenvroeg als ontbijt wat lekkers.

Op naar huis want het was zwemtijd zei Demi. Ze wil heel de vakantie al een keer met kleren en al aan in het zwembad springen, dus ach doe eens gek....... Daarna nog een flinke tijd in het zwembad doorgebracht.

Eerder deze week hebben we nog een erg leuke spaarpot gekocht. Deze moet vol voor volgend jaar. Ja, ook die plannen zijn al in de maak..... Wordt vervolgd.

Daar liggen ze dan onze Pretpark kaartjes ..... 4 dagen Disney parken, 2 dagen Universal en de kaartjes van Discovery Cove waar we ook bij Seaworld, Aquatica en Busch Gardens naar binnen konden. Het waren TOP dagen !!

Nog even ons achter uitzicht op de foto gezet. We hadden elke dag gezellig bezoek.

Vanavond doen we het weer lekker rustig en pakken nog wat dingen in. Daarna lekker slapen, ons laatste nachtje in de Villa. Morgen gaan we naar Miami !! Van daaruit vliegen we a.s. dinsdag avond weer terug naar Amsterdam. We genieten nog even van onze laatste dagen !!

1. Wat een leuke spaarpot, goed idee! Geniet nog even van de laatste dagen!

2. Heerlijk zo'n laatste dag met allemaal fun dingen. Nog lekker veel gekocht dus dat zit helemaal goed. Ik lees dat de plannen voor volgend jaar al in de maak zijn, wat wil je nog meer hahaha.
    Alvast een goede en veilige trip!!

3. Eindelijk gevonden de krispy kreme'en lekker he.
    Goed geshopt demi!! Net onze koffers gepakt en daar kon eigenlijk ook nog wel wat bij :) en het gevoel van volgend jaar weer is er bij ons ook alweer..
    Veel plezier in miami geniet ervan

4. Zo, nog even goed geslaagd zeg! Je moet toch de ruimte van de koffer benutten :-)
    Veel plezier in Miami!

5. Zo nog even lekker allemaal leuke dingen gekocht en dan gaan de laatste dagen alweer in, gaat snel he , nog een paar dagen genieten!